У Тернополі тепер щороку проводитимуть масштабну Forced Marketing Conference (фоторепортаж)

220 глядачів, 15 спікерів, два потоки та 8 годин лекцій – 15 червня в Тернополі відбулась перша масштабна Forced Marketing Conference. Організатори обіцяють проводити її щороку.

 

Лекції відбувались у двох залах одночасно – подія була поділена на два потоки, залежно від рівня знань учасників. На загальному говорили про більш базові речі, на спеціалізованому – про нюанси в роботі рекламників, копірайтерів та маркетологів. Крім того у холі відбулася коротка зустріч з інста-блогерками.

 

 

Це була перша подія такого масштабу у Тернополі, наголошують організатори. Основною її метою було зібрати максимальну кількість професіоналів своєї справи в одному місці, аби надати якомога більше корисних знань.

 

 

“Завжди можна втекти звідси і реалізувати себе в Києві чи Львові. А можна постаратись і зробити щось кльове в Тернополі”, – наголошує співорганізатор конференції, керівник Тернопільської філії компанії Eleks Сергій Кутузов.

 

 

Його думку продовжує один зі спікерів бізнес-потоку,  співзасновник компанії lvl80 Віктор Локотков.

 

 

Такі заходи дозволяють збалансувати нашу країну – підняти рівень спеціалістів із регіонів, і для цього не потрібно їхати навчатись у великі міста, зауважує він.  

 

 

“На ринку є все більше маркетологів, які намагаються щось зробити, але дуже часто йдуть невірним шляхом: роблять все недостатньо ефективно. Однак не всі вони можуть собі дозволити їздити на масштабні тематичні заходи у великі міста, як от в Київ, Дніпро, Одесу чи Львів. Тому класно, що така подія з’явилась у вашому місті. Вона локальна, однак на неї приїхали люди зі всієї України”, – каже Локотков. 

 

 

Зараз вже всім пора зрозуміти, що маркетинг – це надзвичайно важлива рушійна сила для бізнесу, крім неї ви нічим так не розвинете свою справу, наголосив ще один спікер, співзасновник маркетингової агенції Aimbulance Роман Гавриш.  

 

 

“Тому так важливо, що в Тернополі нарешті почали організовувати події на важливі бізнес-теми.  Я не дуже знайомий із місцевим бізнесом, однак можу припустити, що брак знань може бути однією із проблем багатьох міст і вашого зокрема. Тому бажаю всім цікавитись наукою маркетингу, адже дуже багато речей, які ми всі знали раніше, вже не дуже коректні”, – пояснив Роман Гавриш.

 

 

У Тернополі такі заходи справді потрібні, наголошує співзасновниця професійної школи Marketing HUB та співорганізаторка Ternopil Forced Marketing Conference Діана Малолєткіна.

 

 

“Я безмежно щаслива констатувати той факт, що Forced Marketing Conference Ternopil 2019 таки відбулася. Найприємніше, що нашу ідею підтримало 223 учасники першої маркетингової конференції Файного міста. А це свідчить про те, що ми все робимо правильно. Далі буде більше!”, – запевняє Діана Малолєткіна.

 

 

Захід відвідали спеціалісти різного рівня та різних галузей, уточнюють організатори.

 

 

“Це і маркетологи ІТ-компаній Тернополя, і топ-менеджери малого та середнього бізнесу, та й загалом ті, кому цікава тема маркетингу і які хотіли б отримати нові знання та розібрати практичні кейси. Тому було і чимало студентів, які прагнуть розвиватись і яким потрібні такі заходи для розуміння того, що професія маркетолога в наш час одна з найбільш потрібних”, – коментує співорганізаторка події Катерина Міхайліді, яка також керує Тернопільським ІТ Кластером.

 

 

Також Катерина Міхайліді пообіцяла, що впродовж всього року організатори конференції будуть проводити невеликі воркшопи, аби гуртувати та розвивати маркетингову спільноту міста. Сама ж Ternopil Forced Marketing Conference стане щорічною.

 

Перейти до панелі інструментів