Тернопільський ІТ Кластер долучився до створення освітньої платформи для школярів та вчителів

Вже з вересня вчителі та учні Тернополя матимуть можливість покращувати свої знання в онлайн-режимі за допомогою “Школи на відстані”.
Дистанційні освітні курси – давно вже не новинка для українців. Edx, Coursera, Future Learn чи український Prometheus – обирай тему, яка тобі цікава і вчись. Однак згідно освітньої реформи вчителі України повинні певну кількість годин витратити на покращення власних професійних знань. Тож дистанційні курси стануть їм в нагоді. Чим же цей освітній ресурс буде  відрізнятись від інших?
На освітній платформі мають зареєструватися всі вчителі, на ній же зможуть отримувати додаткові знання і їхні учні.
Тобто, виходить, що і викладачі, і школярі вчитимуться паралельно. пояснює директор ГО “Нова освіта” Ігор Гірчак.
“Цей освітній ресурс перш за все спрямований саме на вчителів. Оскільки згідно нового закону про освіту  вони повинні проходити підвищення кваліфікації та займатися безперервною самоосвітою – на це відведено 150 год на рік. Однак тоді виникає питання: як підтвердити те, що ти ці години витратив саме на освіту? А зареєструвавшись на цьому ресурсі, кожен вчитель зможе створити власний кабінет, де матиме доступ до кращих практик та методик. Тобто, якщо 60 годин вчитель витратить на дистанційне навчання, решту він зможе провести на тренінгах, виїзних семінарах та інших заходах, які також зараховують до підвищення кваліфікації. Цей же ресурс зможе підтвердити, що вчитель пройшов певну кількість годин для підвищення кваліфікації в онлайн-режимі”, – пояснює Ігор Гірчак.
Згодиться даний освітній ресурс і учням. Адже він діятиме не за схемою стандартних освітніх курсів, коли один раз запустили проект, і його не змінюють роками.
В “Школі на відстані” вчителі вноситимуть зміни в матеріали, а також зможуть “підігнати” курс під конкретний клас, пояснює керівник Тернопільського ІТ Кластера Катерина Міхайліді.
“Дистанційна освіта – гарний варіант для учнів, які захворіли і не мають можливості бути присутніми на уроках, таким чином їм не доведеться наздоганяти пропущений матеріал. Або коли важко сприймати матеріал в шумному класі. Система інтегрується окремо під кожну школу, все постійно оновлюється, матеріал можна адаптувати під окремий клас. Щороку курс можна буде переробити, оскільки за його наповнення відповідають безпосередньо самі вчителі”, – пояснює Катерина Міхайліді.
Самі ж учні тернопільських шкіл готові працювати за такою схемою, однак на початках побоюються, чи вдасться вчитись без постійного контролю з боку вчителів та можливості уточнювати незрозумілі моменти, як це відбувається на уроках. Однак не відкидають вони варіанту, коли із вчителем можна буде поспілкуватися в онлайн-режимі.
“Нам цікаво систематизувати освіту не лише у вищих навчальних закладах, а й на рівні шкіл. Щоби достукатися до кожного учня і зробити навчальну систему більш адаптованою до сучасних дітей. Тому що наше нове покоління швидше сприймає інформацію, їм потрібно виділяти основні аспекти, а не давати великий об’єм інформаці”, – зауважує Катерина Міхайліді.

До кінця червня розробники обіцяють запустити бета-версію ресурсу, а вже з 1 вересня він має запрацювати. Проект реалізують за підтримки Міністерства закордонних справ Норвегії.

Перейти до панелі інструментів