Команда-переможець хакатону “Тернопіль без проблем” розробила проект із підвищення екологічної культури в місті

Загалом, за час проведення хакатону команди напрацювали 11 проектів, які і були представлені перед членами журі 20 травня. Серед них і обирали переможців.
До слова, деякі команди не обмежились одним проектом, а представили одразу 2-3.

Тож почнемо із переможців.
Це – команда “Реформатор”. Вони розробили цілу стратегію, як поширити в Тернополі культуру сортування сміття з подальшою переробкою вторсировини. У виграші буде не лише екологія, а й жителі міста та підприємці, які власне і займаються переробкою вторинної сировини, вважають наші учасники.

Детальніше про розрахунки та очікування команди дивіться у їхній презентації.
https://bit.ly/2IDk6za

З кожним роком стан екології на планеті погіршується. Можливо, саме тому готовність жителів Тернополя сортувати сміття зростає. А там, де є відсортоване сміття, там є сировина для біогазової установки.

Тож у Тернополя є гарна можливість, аби побудувати та запустити такий реактор для виробництва біогазу, запевнила команда з Центр Науки Тернополя.
Їхні аргументи та підрахунки були більш ніж переконливими, тому журі присудило хлопцям та дівчатам 2-ге місце.
То що ж вони пропонують? Чому біореактор вигідний місту з багатьох причин?
Дивіться в презентації команди за посиланням –
https://bit.ly/2GJii1U

А зараз знову говоримо про проект команди Центр Науки Тернополя. Але вже про інший 🙂
Якщо в двох словах, то він полягає у вирощуванні корисних водоростей, які:
а) допоможуть очистити водойму Тернопільського ставу від синьо-зелених водоростей;
б) будуть корисними в АПК;
в) можуть бути складовою вегетаріанського меню (і це не жарт).

Отож знайомимось детальніше із проектом за посиланням – https://bit.ly/2xhZ307

І скажемо вам по секрету, що це ще не остання ідея цієї команди, яка була озвучена на хакатоні)

Ще один цікавий проект, який представила команда Dragons – мобільний додаток, який за допомогою доповненої реальності перетворює сучасні будівлі на довоєнні місцеві архітектурні пам’ятки.

Зараз побачити, яким було наше місто до Другої світової можна хіба що за допомогою старих фото, бронзової копії центральної частини міста та 3D-моделювання окремих будівель. Команда ж пропонує зробити спеціальний додаток, який допоможе більш реально уявити місто, яке не пережило війну.
“Адже багато будівель не пережили нищення часом та людиною. Таким чином програма актуальна, бо відображатиме на основі архівних даних та вмінню програмістів історичну архітектуру та ландшафт у 3D-реальності. Це стане новим аспектом у розвитку туризму як і Тернопільщини, так у України загалом”, – пояснюють хлопці.

Презентація проекту за посиланням – http://bit.ly/2s4k0WZ

Ще один проект, пов’язаний із підвищенням рейтингу туристичної привабливості нашого міста розробив учасник хакатону Uri Sobi. Власне, він був і капітаном, і відповідальним за презентацію ідеї. яку вже раніше висували на розгляд тернопільській громаді. Мова йде про “Червоного кита”.

Отож, проект має на меті вирішення одразу декількох завдань:
– привернення уваги туристів, які захочуть мати незвичне селфі на фоні величееееееееееееезного червного кита;
– нагадування про те, що “завдяки” людям на планеті зникає багато видів живих організмів;
– кит одночасно може бути і фонтаном на Тернопільському ставі, а вночі матиме підсвітку, яка працюватиме за рахунок сонячної батареї.

Детальніше із аргументами щодо актуальності скульптурної композиції можна ознайомитись із посиланням – http://bit.ly/2Lsngnf

Ще один проект команди Центр Науки Тернополя  – про енергетичну вербу. Що це таке?
Це рослина, яка буде цікава і в галузі енергетики, і … дорожникам. Адже її можна використовувати на трасах, аби вберегти їх від переметів. Що ж до енергетичної вартості самої рослини, то розрахунки команди дуже навіть переконливі: витрати на саджанці та роботи із посадкою та вирощуванням верби згодом окупляться в декілька разів.
І це лише декілька переваг, які можна отримати.

Детальніше про цю диво-рослину дивіться у презентації за посиланням – http://bit.ly/2saKJ3u

Без волонтерів в наш час – нікуди. Вони допомагають в реалізації подій різних напрямків: розважальних, культурних, благодійних, підтримують армію. Однак кожен організатор знає: іноді знайти активних людей, які готові витратити свій час взамін не на фінанси, а на досвід – важко. Що ж робити?

Як варіант – створити базу даних, де кожен охочий до волонтерської діяльності зможе обрати для себе із переліку подій ту, до якої йому було б цікаво долучитись. Взамін – можна отримувати і бонуси.

Саме такий проект запропонували на учасники Sheldon Crew.

Детальніше із ідеєю можна ознайомитись за посиланням – http://bit.ly/2IXh05l

Ще одна презентація на тему сортування сміття. Цього разу конкретна пропозиція на основі досвіду інших країн – автомати, які приймають пластикові пляшки та алюмінієві бляшанки, а взамін ви отримуєте зарахування коштів на картку чи чек, яким можна буде розрахуватись в магазині.
Такий проект висунула команда CED.

Розмістити такі автомати учасники запропонували в ТРЦ міста.

Детальніше дивіться у презентації за посиланням – http://bit.ly/2J6cWjj

Для тих, кому ямки та ямищі на тернопільських дорогах вже з’їли майже всю нервову систему,  команда Asfalt.in підготувала проект із однойменною назвою.
Що таке технологія асфальт.ин, чим вона відрізняється від традиційних методів вкладання асфальту? І який метод пропонують учасники, аби “полатати” дороги міста, залучивши самих водіїв, дивіться у презентації за посиланням –http://bit.ly/2xppG2X

Як зробити так, щоб тернопільськими дорогами їздила саме така кількість маршруток, яка потрібна? Щоб жителі міста не чекали на необхідний транспорт по півгодини, і щоб не почувалися, наче шпроти в банці, намагаючись втиснутися в переповнений транспорт?

Команда “Бомба-ракета” розробила проект, аби можна було відслідковувати кількість пасажирів у маршрутках міста, і відповідно до цього розраховувати необхідну кількість автобусів на кожному маршруті.

Детальніше дивіться у презентації за посиланням – http://bit.ly/2Jfabj1

І остання (але яка!!!) презентація проекту, розробленого командою Кафедра комп’ютерних наук ТНТУ ім І. Пулюя “Стріха CS”.

Як оптимізувати рух громадського транспорту в місті, тим самим знизити зношуваність самого дорожнього полотна, і зменшити забруднення навколишнього середовища? Скільки тролейбусів та маршрутних таксі потрібно Тернополю і які маршрути можна змінювати?

Про це та інше у презентації команди за посиланням – http://bit.ly/2kCLgb4

Перейти до панелі інструментів